Jeste li znali da izreka ‘Gost je uvijek u pravu’ dolazi s početka prošlog stoljeća? Njena poanta je stremljenje prema izvrsnosti kako bi uvijek pokušavali pronaći rješenje koje će zadovoljiti klijente.

Kako doći do toga te kako i kad prihvatiti da gost nije u pravu, tema je sljedeće besplatne online radionice u organizaciji Centra za poduzetništvo Dubrovačko-neretvanske županije.

Online radionica će se održati u četvrtak, 21. travnja 2022. godine s početkom u 10 sati.

Predavačica je Ines Nanić, vlasnica trgovačkog društva koja je nakon početničkih poslovnih pogrešaka i faze snalaženja, ostvarila izniman uspjeh, iskoristivši krizu kao priliku.

Za sudjelovanje na radionici prijavite se putem:

– poveznice: https://forms.gle/P6Qcau7gSCvBTgtv7

– maila: czp@czp.hr

– telefona: 020/418-401

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here