Gradi se obalni zid na Lapadskoj obali

U sklopu radova rekonstrukcije i proširenja Lapadske obale u tijeku je vrlo zahtjevna izgradnja obalnog zida. Montiraju se prethodno betonirani segmenti armiranobetonskih zavjesa, od kojih je prvi postavljen u petak, a danas se planira postaviti prvi vertikalni segment.

Ovi radovi će napredovati od Batale prema Fakultetu i trajat će do ljeta, a paralelno će se izvoditi i preostali piloti, koji bi trebali biti pobijeni u idućih mjesec dana.

Riječ je o izuzetno složenim radovima koji se izvode uz pomoć dizalice, na jako uskom prostoru, stoga za vrijeme izvođenja ovih radova Lapadskom obalom nije moguć promet ni pješaka ni vozila.

Rekonstrukcija i proširenje Lapadske obale (II, III i IV faza izgradnje) kapitalna je investicija od javnog interesa koje ujedno predstavlja najveće ulaganje u prometnu infrastrukturu užeg centra grada u posljednjih pedeset godina. Investicija je vrijedna 70 milijuna kuna, a u potpunosti je financirana izvanproračunski, europskim i nacionalnim sredstvima.

Realizacijom projekta izmijenit će se regulacija prometa iz jednosmjerne ulice u dvosmjernu, izgradit će se nova obalna konstrukcija, komunalna infrastruktura, šetnica sa zelenilom i biciklističkom stazom, povećat će se razina sigurnosti prometa i kvaliteta javnog gradskog prijevoza te rasteretiti postojeći dominantni pravci.

Grad Dubrovnik podupire vrijedne projekte udruga mladih u Orašcu i Trstenom

Pročelnik Upravnog odjela za obrazovanje, šport, socijalnu skrb Dživo Brčić, sa svojim suradnicima Mihom Katičićem i Markom Grgurevićem, posjetio je 14. travnja udruge mladih u Orašcu i Trstenom. Cilj posjeta bio je upoznavanje s novim projektima udruga te moguća potpora Grada Dubrovnika uređenju i opremanju prostora udruga i sufinanciranje njihovih projekata.

AŠD Orašac dugogodišnji je suradnik i partner Grada Dubrovnika u provođenju brojnih aktivnosti za mlade i s mladima na tom području. Posebno vrijedi istaknuti utrku karića “Balinjera”, školu plivanja za najmlađe na plaži Havaji i vaterpolski turnir “Crvene stijene”.

Grad Dubrovnik uložio je značajna sredstva u sanaciju i uređenje tamošnjeg Doma mladeži i Vatrogasnog doma, dok su mladi Orašani dragovoljnim radom uredili prostore kluba mladih, u kojem djeluju judo sekcija, športska školica, plesna skupina u suradnji sa studijom Stage i crkveni zbor. U tijeku su radovi na uređenju središnje dvorane Doma mladeži.

Dana suglasnost Nadzornom odboru i Upravi da se mogu kreditno zadužiti za kupnju društva TUP d.d.

Skupština društva UTD Ragusa d.d. održana je u ponedjeljak, 14. ožujka kojom prilikom je dana suglasnost Nadzornom odboru i Upravi društva da se mogu kreditno zadužiti za kupnju društva TUP d.d..

Nadalje, primljena je na znanje informacija o imenovanju člana Uprave Marije Šimunović koja je imenovana od strane Nadzornog odbora na sjednici održanoj 21. siječnja 2022. godine. Primljena je na znanje i informacija o sklopljenom ugovoru o postupcima i načinu otkupa dionica TUP d.d. i poslovnih udjela Elektrocarbon – ESOP d.o.o..

Skupština je donijela odluku o razrješenju dosadašnje predsjednice Skupštine Marije Šimunović, a zbog nespojivosti funkcije člana Uprave te je na razdoblje od četiri godine za predsjednicu Skupštine imenovana Ivana Brnin.

Većinskog dioničara na sjednici Skupštine predstavljao je gradonačelnik Mato Franković.

Razmatraju se modeli usklađenja usluga prijevoza i ušteda

Gradonačelnik Grada Dubrovnika Mato Franković u društvu suradnika održao je sastanak s direktorom javnog prijevoznika Libertas Dubrovnik d.o.o. Frankom Mekišićem i suradnicima, a na temu povećanja cijena energenata, poglavito goriva i utjecaja navedenih čimbenika na poslovanje društva.

Uprava Libertasa zadužena je da u najkraćem mogućem roku izradi modele korekcija cijena usluga, a koji bi imali što manji pritisak na korisnike. Uprava Libertasa istovremeno će također izraditi prijedloge za privremene redukcije u broju polazaka na određenim linijama.

Na sastanku je zaključeno kako su u trenutnim uvjetima s nekontroliranim i drastičnim rastom cijena goriva navedene aktivnosti nužne te će se iste razmotriti, a sve kako bi se sačuvala radna mjesta i zadržala stabilnost poslovanja društva u zahtjevnim uvjetima, a građani što manje opteretili.

Umjereni optimizam za nadolazeću sezonu

Turističko vijeće TZ grada Dubrovnika sastalo se u Velikoj vijećnici i na 17. sjednici raspravljalo o nizu aktualnih tema, ponajviše o trenutnoj situaciji na turističkim emitivnim tržištima i stanju bookinga u svjetlu zbivanja na istoku Europe.

Predsjednik TZ grada Dubrovnika, gradonačelnik Mato Franković izrazio je zadovoljstvo činjenicom da se u rezervacijskim sustavima hotelijera i privatnih iznajmljivača ne bilježe otkazi, što su članovi Turističkog vijeća iz sektora hotelijerstva i potvrdili. Priljev novih rezervacija usporen je u odnosu na početak 2022. godine kako u privatnom smještaju, tako i u agencijskim rezervacijama, no najave zračnog prometa su i dalje stabilne, što ulijeva umjereni optimizam za nadolazeću sezonu.

Turističko vijeće usuglasilo se kako je poradi turističkog i sveukupnog gospodarskog oporavka,  marketinške i komunikacijske alate potrebno podignuti na višu razinu, u suradnji sa svim dionicima i institucijama u turizmu. Zaključeno je kako ključan čimbenik ostvarenja plana i programa Turističkog vijeća TZ-a Grada Dubrovnika treba biti usmjeren na kontinuirano i sinergijsko djelovanje svih subjekata koji su uključeni u turistički promet s jasno izraženim porukama o Dubrovniku i Hrvatskoj kao sigurnim turističkim odredištima, stvaranju novih turističkih proizvoda i daljnjem pozicioniranju Dubrovnika kao održivog turističkog odredišta

Otvorena rekonstruirana riva s trajektnim pristaništem u Donjem Čelu

Svečanost otvorenja rekonstruirane luke u naselju Donje Čelo na Kalamoti održana je u srijedu u prisustvu ministra mora, prometa i infrastrukture Republike Hrvatske Olega Butkovića.

Projekt rekonstrukcije rive u luci Donje Čelo realiziran kako bi se omogućila usluga prijevoza tijekom cijele godine te kako bi se skratilo vrijeme putovanja mještanima otoka, izletnicima i posjetiteljima, rekao je uvodno ravnatelj Županijske lučke uprave Željko Dadić. Investicija je vrijedna 29.9 milijuna kuna, a financirana je iz EU fondova u iznosu od 85 posto dok je ostatak osiguran sredstvima iz državnog proračuna. Rekonstruirana i proširena, riva je duljine 65 metara, širine 11 metara i dubine gaza 4,8 metara s trajektnim pristaništem ukupne površine oko 400 metara četvornih.

Gradonačelnik Mato Franković zahvalio se županu Nikoli Dobroslaviću i ravnatelju Dadiću, ali prvenstveno ministru Olegu Butkoviću na potpori koju ministarstvo, a time i Vlada RH kontinuirano pružaju hrvatskom jugu, istaknuvši ulogu ministra u investicijskom valu u lučku infrastrukturu na čitavoj obali.

– Projekti poput ovog podižu kvaliteta života brojnih stanovnika, onih koji su odlučili živjeti na otoku. To nam je zapravo i cilj, da ljudi bez obzira gdje žive imaju kvalitetnu infrastrukturu, kvalitetnu povezanost, da se dobro i ugodno osjećaju i da ne budu stanovnici drugog reda. Upravo ovakvi projekti to omogućuju – rekao je gradonačelnik te je dodao kako je na njima nastaviti raditi i ulagati u otoke izgradnjom vodoopskrbnih i kanalizacijskih mreža.

Novi Pododsjek za hitne intervencije za ravovremeno i učinkovito uklanjanje komunalnih problema na zadovoljstvo građana

Sukladno najavama gradonačelnika Mata Frankovića, a u svrhu učinkovitijeg rješavanja komunalnih problema na području Grada Dubrovnika, uspostavljen je i počeo s radom Pododsjek za hitne intervencije.

Pododsjek je formiran u sklopu Upravnog odjela za komunalne djelatnosti, promet i mjesnu samoupravu, a njegovi službenici bavit će se problematikom uklanjanja nepravilnosti na komunalnoj infrastrukturi Grada, odnosno rješavanju svih nepravilnosti na površinama javne namjene koje, uz nerazvrstane ceste, uključuju javno-prometne površine na kojima nije moguće prometovanje motornih vozila (poput trgova, pločnika, skala, pješačkih staza, ulica), javna parkirališta i javne garaže, javno-zelene površine (parkovi, dječja igrališta..) i slično.

Građani na jednom mjestu mogu prijaviti neispravna tijela javne rasvjete, oštećenja kolnika ili nogostupa, neuredan okoliš, oštećene elemente komunalne opreme poput ograda, rukohvata i slično, a posebno osposobljeni službenici Pododsjeka pravovremeno će reagirati na svaku dojavu i raditi na što hitnijem rješavanju problema.

Kako bi se građanima omogućila što lakša i neposrednija komunikacija na raspolaganju su im dva broja telefona – 0800 203020 i 020/333-792 s mogućnošću ostavljanja govornih poruka van radnog vremena te e-mail adresa hitneintervencije@dubrovnik.hr. Otvorena je i Facebook stranica Hitne intervencije na komunalnoj infrastrukturi Grada Dubrovnika, a istoj je moguće pristupiti na linku – https://bit.ly/36w1gqI.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here