NASTAVLJA SE PROGRAM U tri i pol godine sterilizirana 1291 ulična mačka

U 2022. godini nastavlja se program sterilizacije uličnih mačaka, koji se još od rujna 2018. provodi na cijelom gradskom području u suradnji s volonterima koji brinu o napuštenim i nezbrinutim životinjama.

Sredstva za program osiguravaju se u proračunu Grada Dubrovnika, a o provođenju skrbi društvo Sanitat Dubrovnik d.o.o. putem veterinarskih ambulanti te uz koordinaciju volontera koje predvodi Ljubica Kežić, inicijatorica ovog projekta.

Tijekom 2021. godine zahvaljujući sredstvima koje je izdvojio Grad Dubrovnik sterilizirano je 260 mačaka, od toga 218 ženki i 42 mužjaka. Od početka projekta, od rujna 2018., godine sterilizirana je ukupno 1291 mačka, od toga 944 ženke i 347 mužjaka.

Grad je za nastavak programa u 2022. izdvojio 100 tisuća kuna, a sredstva su ravnomjerno raspoređena na tri veterinarske ambulante s gradskog područja koje sudjeluju u ovoj akciji te im se od strane Sanitata dostavljaju izravno po obavljenom poslu.

Kastracija i/ili sterilizacija mačaka provodi se prvenstveno radi kontrole i regulacije mačje populacije, posebno kada su u pitanju mačke koje nisu zbrinute i borave vani te iz javno-zdravstvenih razloga.

Potpisan ugovor o otkupu dionica društva TUP d.d.

Ugovor o postupcima i načinu otkupa dionica Tvornice ugljenografitnih i elektrokontaktnih proizvoda TUP d.d. i poslovnih udjela Elektrocarbon ESOP d.o.o. potpisan je danas između direktora društva UTD Ragusa d.d Igora Jurišića i predsjednika Uprave društva TUP d.d. Luke Majića te člana Uprave TUP-a i direktora poduzeća Elektrocarbon-ESOP d.o.o. Miha Soljačića.

Rok u kojem UTD Ragusa mora ispuniti svoju obvezu kupnje dionica je 31. ožujka 2022., a potpisivanjem ovog ugovora ispunjen je jedan od bitnih elemenata na osnovu kojeg će društvo UTD Ragusa zatražiti kreditno zaduženje u jednoj od komercijalnih banaka.

Grad Dubrovnik, posredstvom društva UTD Ragusa, ovim činom još jednom potvrđuje intenciju stjecanja vlasništva nad iznimno bitnim društvom na značajnoj lokaciji. Nakon preuzimanja većinskog paketa dionica Luke Dubrovnik, uz realizaciju kupoprodaje dionica TUP-a, Grad će gospodariti iznimno vrijednim prostorom u kojem će se u skoroj budućnosti razviti cijeli niz dodatnih javnih sadržaja. Detaljna analiza koja je prethodila pokretanju kupoprodajnog postupka pokazala je financijsku opravdanost kupovine dioničkog društva te će iz najmova društava UTD Ragusa i TUP d.d. financirati kredit za otkup.

Potpisivanju su nazočili i predsjednik Nadzornog odbora TUP d.d. Denis Dežulović, predsjednica Nadzornog odbora UTD Raguse Olga Muratti i zamjenica pročelnice Upravnog odjela za poslove gradonačelnika Marija Šimunović.

Grad pokrenuo ovrhu nad društvom Razvoj golf zbog predaje u posjed tvrđave Imperijal

Grad Dubrovnik pokrenuo je na Općinskom sudu u Dubrovniku ovršni postupak nad tvrtkom Razvoj golf d.o.o. radi predaje u posjed tvrđave Imperijal na Srđu, a koja je bila predmet ugovora o koncesiji raskinutog 4. lipnja 2020. godine.

Grad je prethodno mirnim putem od navedenog društva zatražio povrat nekretnine u posjed, nažalost bez uspjeha. Stoga je kao idući pravni korak pokrenut ovršni postupak.

U ovršnom zahtjevu traži se udaljenje svih osoba i uklanjanje svih stvari iz nekretnine površine 18.899 metara kvadratnih te predaja nekretnine slobodne od osoba i stvari u posjed Gradu Dubrovniku kao ovrhovoditelju.

Podsjetimo, nakon jednoglasne odluke Gradskog vijeća Grada Dubrovnika o raskidu ugovora za koncesiju tvrđave Imperijal na Srđu, poduzetim daljnjim koracima pravne službe Grada Dubrovnika koncesija je izbrisana i iz zemljišnih knjiga. Općinski sud u Dubrovniku izbrisao je upis iz teretovnice kojim je bila upisana koncesija na nekretnini u vlasništvu Grada Dubrovnika te omogućio Gradu da može punopravno raspolagati svojom imovinom, odnosno tvrđavom Imperijal.

Izdana građevinska dozvola za Dom za starije i nemoćne kod Opće bolnice

Grad Dubrovnik, putem Upravnog odjela za izgradnju i upravljanje projektima, ishodio je danas građevinsku dozvolu za budući Dom za starije i nemoćne koji će se graditi u neposrednoj blizini Opće bolnice Dubrovnik. Riječ je o drugom projektu nakon 50 godina vezanom za skrb i smještaj starijih sugrađana kojeg pokreće ova gradska uprava, nakon što su u prošloj godini započeli radovi na domu u Gružu.

Novi dom bit će kapaciteta oko 200 osoba na stalnom i oko 75 osoba na dnevnom smještaju. Bit će opremljen restoranom, liječničkom ordinacijom, prostorima za fizikalnu terapiju te društvenim prostorima – dvoranom za više namjena, knjižnicom i kafe barom. Posebna pažnja u idejnom projektu arhitekata Tina Svena Franića posvećena je prostorima dnevnih korisnika, s nizom prostornih niša za razne društvene aktivnosti i dnevni odmor.

Konceptom tri izmaknuta volumena postignut je optimalni smještaj raznih korisničkih grupa – od potpuno pokretnih i aktivnih korisnika preko polupokretnih i nepokretnih korisnika, kao i dementnih u raznim stupnjevima. Sve sobe korisnika doma su orijentirane na istok ili zapad što omogućuje osunčanje u određenom dobu dana. Sobe su jednokrevetne i dvokrevetne. Posebnu kvalitetu čine krovni vrtovi – terase s južnom orijentacijom.

Izgradnja novog doma prioritet je u segmentu društvene infrastrukture Grada Dubrovnika. Uz dom za starije i nemoćne tipa hotel u Gružu koji će prve korisnike primiti na jesen, izgradnjom novog doma ispod Opće bolnice zadovoljit će se većina potrebe smještaja dubrovačkih umirovljenika što je jedna od najvažnijih odrednica ove gradske uprave prema sugrađanima treće životne dobi.

Grad nastavlja osiguravati sredstva za fizioterapeuta za potrebe udruge Dva skalina

Gradonačelnik Grada Dubrovnika Mato Franković i ravnatelj Opće bolnice Dubrovnik Marijo Bekić potpisali su ugovor o donaciji za nastavak provođenja programa fizioterapeuta za potrebe djece korisnika dnevnog boravka udruge Dva skalina.

Naime, ugovorom o donaciji sredstava iz proračuna Grada Dubrovnika financira se plaća jednog fizioterapeuta zaposlenog u Općoj bolnici Dubrovnik za rad s korisnicima udruge Dva skalina. Sredstva u visini 102.000,00 kuna predviđena su Proračunom za 2022. godinu, a sukladno odredbama ugovora koriste se isključivo za troškove zapošljavanja i plaću fizioterapeuta u vremenskom razdoblju od 1. siječnja 2022. do 31. prosinca. 2022.

Program kojim se postiže bolja i kvalitetnija zdravstvena skrb za korisnike Udruge roditelja djece s poteškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom „Dva skalina“ dio je Mjera socijalnog programa Grada Dubrovnika od 2017. godine.

Osniva se akcijski tim za rješavanje problematike infrastrukturnog objekta na Lopudu

Gradonačelnik Grada Dubrovnika Mato Franković (video vezom), zamjenica gradonačelnika Jelka Tepšić i pročelnica Upravnog odjela za poslove gradonačelnika Ivana Brnin sastali su se jučer u prostorijama Grada Dubrovnika s predsjednikom Uprave OIV-a Matom Boticom, članom Uprave Markom Serdarevićem i direktoricom Sektora za infrastrukturu Anom Grubešić na temu projekta zamjene antenskog stupa na otoku Lopudu.

Sudionici sastanka osvrnuli su se na nastalu situaciju u vezi s infrastrukturnim objektom na otoku Lopudu te je zaključeno kako je potrebno iznaći rješenje kojim bi se na prihvatljiv način osigurala dovoljna razina kvalitete hrvatskih radio i TV signala te dostupnost Interneta, uvažavajući stavove stanovnika lokalne zajednice.

“Sama izgradnja metalne konstrukcije antenskog stupa izvršena je na zakonima propisan način i u skladu sa svim propisima koji daju okvire za razvoj elektroničke komunikacijske infrastrukture”, izvijestio je sudionike sastanka predsjednik Uprave OIV-a Botica.

Usuglašeno je kako se radi o složenom predmetu za koji ne postoji rješenje koje bi u kratkom vremenu na prihvatljiv način zadovoljilo interese svih uključenih strana, ali i neophodne funkcionalnosti. Sagledavajući sve aspekte, predstavnici gradske uprave i tvrtke OIV dogovorili su formiranje zajedničkog akcijskog tima čija je misija u razdoblju od mjesec dana razmotriti sve mogućnosti uzimajući u obzir potrebe lokalne, a i šire zajednice.

Akcijski tim uključivat će stručne neutralne osobe ovlaštene u području telekomunikacija i predstavnike stanovnika Lopuda. Ispred Grada Dubrovnika i OIV-a također će biti delegirani stručnjaci iz svih relevantnih područja, a imat će zajednički cilj izvršiti objektivnu i stručnu analizu i donošenje konkretnih zaključaka i prijedloga optimalnog rješenja. O svim koracima u navedenim procesima akcijski tim će pravovremeno izvještavati javnost.

Podsjetimo, projekt na otoku Lopudu započeo je 2021. godine, a jedan je u nizu OIV-ovih projekata obnove i zamjene dotrajale infrastrukture odnosno izgradnje novih objekata te obnove elektroenergetskih postrojenja i opreme u koja su uložena značajna financijska sredstva.

Proces zamjene postojećeg, više od 30 godina starog antenskog stupa pokrenut je zbog njegove dotrajalosti te zbog stalnih ilegalnih smetnji u prijmu TV i radio signala iz susjedne Italije. Na cijelom području pokrivanja znatno će se poboljšati kvaliteta i dostupnost televizijskog i radio signala kao i dostupnost interneta i novih elektroničkih usluga koje je nužno za uravnotežen razvoj svih hrvatskih krajeva.

Grad Dubrovnik nastavlja financirati rad ambulante na Kalamoti

Grad Dubrovnik i ove je godine sklopio ugovor s Domom zdravlja Dubrovnik za rad ambulante na otoku Koločepu za razdoblje od 1. siječnja do 31. prosinca 2022. godine. U tu je svrhu u gradskom proračunu osigurano 138.000 kuna za troškove plaće i dodataka na plaću za liječnika obiteljske medicine.

Već duži niz godina Grad Dubrovnik izdvaja novčana sredstva za rad ove ambulante omogućavajući tako da na otoku stalno bude dostupna liječnička usluga. Iako primarna zdravstvena skrb nije u nadležnosti gradova, Grad Dubrovnik razvija mnoge nadstandarde u zdravstvu te kontinuiranim donacijama pomaže rad zdravstvenih ustanova na svom području.

Tako je prošle godine, upravo za potrebe funkcioniranja ambulante na Kalamoti, između ostalog Grad Dubrovnik namjenski donirao 100.000 kuna Domu zdravlja za adaptaciju, opremanje stana i ordinacije za liječnika na otoku. Time je povećana razina primarne zdravstvene zaštite na Elafitima.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here