Posljednjih godina u svijetu vlada sve veći interes za predviđanje turističke potražnje korištenjem aplikacije Google Trends jer potencijalni turisti preko interneta pretražuju odredišta koja žele posjetiti, i to u 84% slučajeva imena gradova, a u 14% slučajeva imena država. Tako je napravljena i prva studija tog tipa u Hrvatskoj. Prema istraživanju politologa i povjesničara Tade Jurića s Hrvatskog katoličkog sveučilišta, njemačkih turista, koji su najzastupljeniji u Hrvatskoj i čine trećinu svih posjeta, u srpnju i kolovozu trebalo bi biti 15% više nego lani, piše Večernji list.

Podaci pokazuju da će Hrvatsku posjetiti dva milijuna njemačkih turista, što je i dalje manje od prosjeka prethodnih godina koji je iznosio oko 2,8 milijuna, ali je ipak za pola milijuna više nego 2020.

Rezultati predviđaju i oporavak turizma Grada Zagreba za 20-25% u usporedbi s prošlom godinom. I kod pretraživanja u ožujku i travnju svih pet naših najposjećenijih odredišta, Dubrovnik, Plitvička jezera, Istra, Zagreb, Makarska, uočava se porast interesa Nijemaca.

Da bi njemačkih turista ove godine trebalo biti 15% više nego lani, pokazuje Jurićeva analiza pretraživanja i upita s njemačkog tržišta iz travnja preko aplikacija Google web, YouTube i Google Photo. Jurić je i analizirao pretraživanja u Njemačkoj koja se odnose na turističke destinacije, hotelske lance s ponudom turističkih aranžmana u Hrvatskoj od 27. travnja 2017. do 27. travnja 2021. Analiza ukazuje na pad pretraživanja u prosjeku od 10% u razdoblju ožujak-travanj 2021. u usporedbi s istim mjesecima prije pandemije. U usporedbi s 2020., uočava se porast pretraživanja od 18%. Pretraživanja pojmova “Dubrovnik“, “Zadar“ i “Umag“ u ožujku i travnju 2021. u prosjeku su manja za 20-25% u usporedbi s istim razdobljima pretpandemijskog razdoblja.

Više pročitajte ovdje.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here