Jučer ujutro nazvalo nas je više putnika Jadrolinijinog broda Postira, koji je u ovim zimskim mjesecima jedini izbor javnog prijevoza za mnoge naše otočane. Putnici su nam se požalili kako u unutrašnjem dijelu broda, točnije u restoranu, konobar ne nosi masku, a na upozorenje je navodno odgovorio: Žalite se Jadroliniji!

Putnici su se požalili nama, a mi smo upit o ovom slučaju poslali nacionalnom brodaru. Evo što su nam odgovorili.

– Ispričavamo se putnicima na neugodnostima doživljenima tijekom putovanja. Ugostiteljski objekt na putničkom brodu Postira u vlasništvu je vanjskog zakupca, koji je kontaktiran i upozoren o ovom propustu.

U slučaju ponovnog ne poštivanja obveze o nošenju zaštitnih maski, zakupac će snositi odgovarajuće sankcije kako bi se spriječili ponovni prijestupi, a putnicima i posadi pružilo mirno i sigurno putovanje.

Vjerujemo da je ponašanje naše posade i zaposlenika uzorno te služi kao primjer putnicima, a da su slučajevi ne nošenja maski iznimka koju ćemo nastojati promijeniti, odgovorili su iz Jadrolinije.

Treba napomenuti, kako je ovo prvi put u 13 godina postojanja portala Dubrovniknet, da su se otočani, putnici potužili na neugodnosti na Postiri.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here