Mnogi se poduzetnici često upuštaju u poslovni pothvat bez objektivne ideje o svojim kupcima, već na temelju svojih pretpostavki koje ne moraju uvijek biti točne. Da bi se smanjili takvi rizici, potrebno je prvo otkriti tko su nam kupci, napraviti analizu njihovih potreba i na osnovu toga napraviti odgovarajući poslovni model. Upravo te teme će polaznici obrađivati na radionici „Kako razviti ideju i organizirati poslovanje“ koja će se održati u subotu, 30. travnja 2022. godine u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik) s početkom u 9:00 sati.

Na radionici ćemo koristiti Business Model Canvas upravljački i poduzetnički alat koji na odličan i jednostavan način pomaže ispitati svaku poslovnu ideju. On nam na najbolji način pomaže da shvatimo što naši kupci žele i kako da zadovoljimo njihove potrebe. Poslovni model treba pokazati kako stvoriti vrijednost i kako zaraditi novac od te vrijednosti, a njegov koncept je istovremeno takav da u raspravi mogu sudjelovati svi članovi tima.

Dijelovi Platna poslovnog modela i pitanja vezana uz svaki od dijelova koje ćemo na radionici obrađivati su:

  • Ciljna skupina – tko su vaši najvažniji korisnici, kupci, klijenti?
  • Ponuda vrijednosti – kako konkretno stvarate profitabilne vrijednosti za svoju ciljnu skupinu?
  • Kanali – kako je vaša tvrtka povezana sa ciljnom skupinom, kojim kanalima komunicirate i isporučujte ponudu vrijednosti ciljnoj skupini?
  • Odnos s kupcima – koja je priroda odnosa koju vaša tvrtka uspostavlja s određenom ciljnom skupinom?
  • Prihodi – kako stvarate prihode (zarađujete) od pojedine ciljne skupine – koju vrijednost vaša ciljna skupina plaća?
  • Ključni resursi – koji resursi su ključni za vaš poslovni model?
  • Ključne aktivnosti – koje ključne aktivnosti su potrebne da bi vaš poslovni model bio uspješan?
  • Ključna partnerstva – tko su vaši ključni partneri, koje ključne aktivnosti provode, koje ključne resurse dobivate od svojih partnera?
  • Struktura troškova  – koji su najvažniji troškovi posljedica vašeg poslovnog modela i koje su ključne aktivnosti najskuplje? Koji su ključni resursi najskuplji?

Korištenjem ovoga praktičnog alata polaznici će:

  1. Provjeriti ima li vaš poslovni model financijsku logiku i isplativost.
  2. Utvrditi pretpostavke, hipoteze, rizike, iznalaziti načine za dodavanje novih dodatnih vrijednosti za klijente.
  3. Dobiti odgovore na pitanja:
    1. Što biste mogli učiniti kako bi generirali više prihoda ili da smanjili troškove?
    1. Razumijete li povezanost i međusobno djelovanje svih elemenata svog poslovnog modela?
    1. Imate li točnu predodžbu o tome tko su vaši klijenti, kupci, korisnici?
    1. Jeste li prilagodili vrijednosti vaših proizvoda i usluga svojim korisnicima?

Ova radionica je namijenjena potencijalnim poduzetnicima (koji imaju poslovnu ideju), poduzetnicima početnicima (koji razvijaju svoj proizvod/uslugu), postojećim poduzetnicima i menadžerima koji žele naučiti nove tehnike za unapređenje postojećeg poslovnog modela.

PREDAVAČICA:

Snježana  Kupres –   NLP trener & coach,  Prodajni Trener  Expert Ing. zračnog prometa  sa više od 23 godine  iskustva u prodaji, od čega 19  godina na izvršnim pozicijama u međunarodnim zrakoplovnim kompanijama.  Najduže radno iskustvu na izvršnoj poziciji  u zrakoplovnoj kompaniji  Malaysia Airlines. Danas, konzultant za tvrtku Tal Aviation Group zastupa i vodi prodaju za zrakoplovne kompanije  (Qantas, El Al, Catahy Pacific, Ethipoian Ailrines, Jet Airways na tržištima Hrvatske i Slovenije. Poslovni put  u području edukacija započinje 2007. godine, u Kuala Lumpuru kao Sales Trainer Expert. Od  tada se kontinuirano usavršava u području, prodaje, pregovaranja, socijalnih kompetencija, Neuro Lingvističkog Programiranja, Coachinga. Edukacije  polazi u Zagrebu, Singapuru, Ženevi, Kuala Lumpuru, Londonu. 2013. stječe licencu certificiranog trenera Neuro Lingvističkog Programiranja. 2016 godine kreće u vlastitu poduzetničku inicijativu: savjetovanje u poslovanju Metanoia – centar svjesnog poslovanja.

2017. zajedno sa partnerima pokreće Svjesno poslovanje  sa ciljem osvještavanja  nove razine poslovanja – usmjerenost na ljude i njihove potencijale  kao poluge uspjeha organizacija. Kao predavač i trener iz područja prodaje, pregovaranja, socijalnih i društvenih kompetencija drži edukacije  i surađuje sa brojnim tvrtkama u Hrvatskoj i inozemstvu. Neke od njih: ABC  Accelerator – Ljubljana,  Tal Aviation group -Izrael,  Korean Air, Seoul,Poslovni Dnevnik, Hub Impact, Centar za Mirovne Studije RH.

Prijave se zaprimaju putem online PRIJAVNICE.

Više informacija možete dobiti putem e-mail: mpuljas@dura.hr ili telefona: 020/640-271

Požurite, jer broj polaznika je ograničen!

Mnogi se poduzetnici često upuštaju u poslovni pothvat bez objektivne ideje o svojim kupcima, već na temelju svojih pretpostavki koje ne moraju uvijek biti točne. Da bi se smanjili takvi rizici, potrebno je prvo otkriti tko su nam kupci, napraviti analizu njihovih potreba i na osnovu toga napraviti odgovarajući poslovni model. Upravo te teme će polaznici obrađivati na radionici „Kako razviti ideju i organizirati poslovanje“ koja će se održati u subotu, 30. travnja 2022. godine u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik) s početkom u 9:00 sati.

Na radionici ćemo koristiti Business Model Canvas upravljački i poduzetnički alat koji na odličan i jednostavan način pomaže ispitati svaku poslovnu ideju. On nam na najbolji način pomaže da shvatimo što naši kupci žele i kako da zadovoljimo njihove potrebe. Poslovni model treba pokazati kako stvoriti vrijednost i kako zaraditi novac od te vrijednosti, a njegov koncept je istovremeno takav da u raspravi mogu sudjelovati svi članovi tima.

Dijelovi Platna poslovnog modela i pitanja vezana uz svaki od dijelova koje ćemo na radionici obrađivati su:

  • Ciljna skupina – tko su vaši najvažniji korisnici, kupci, klijenti?
  • Ponuda vrijednosti – kako konkretno stvarate profitabilne vrijednosti za svoju ciljnu skupinu?
  • Kanali – kako je vaša tvrtka povezana sa ciljnom skupinom, kojim kanalima komunicirate i isporučujte ponudu vrijednosti ciljnoj skupini?
  • Odnos s kupcima – koja je priroda odnosa koju vaša tvrtka uspostavlja s određenom ciljnom skupinom?
  • Prihodi – kako stvarate prihode (zarađujete) od pojedine ciljne skupine – koju vrijednost vaša ciljna skupina plaća?
  • Ključni resursi – koji resursi su ključni za vaš poslovni model?
  • Ključne aktivnosti – koje ključne aktivnosti su potrebne da bi vaš poslovni model bio uspješan?
  • Ključna partnerstva – tko su vaši ključni partneri, koje ključne aktivnosti provode, koje ključne resurse dobivate od svojih partnera?
  • Struktura troškova  – koji su najvažniji troškovi posljedica vašeg poslovnog modela i koje su ključne aktivnosti najskuplje? Koji su ključni resursi najskuplji?

Korištenjem ovoga praktičnog alata polaznici će:

  1. Provjeriti ima li vaš poslovni model financijsku logiku i isplativost.
  2. Utvrditi pretpostavke, hipoteze, rizike, iznalaziti načine za dodavanje novih dodatnih vrijednosti za klijente.
  3. Dobiti odgovore na pitanja:
    1. Što biste mogli učiniti kako bi generirali više prihoda ili da smanjili troškove?
    1. Razumijete li povezanost i međusobno djelovanje svih elemenata svog poslovnog modela?
    1. Imate li točnu predodžbu o tome tko su vaši klijenti, kupci, korisnici?
    1. Jeste li prilagodili vrijednosti vaših proizvoda i usluga svojim korisnicima?

Ova radionica je namijenjena potencijalnim poduzetnicima (koji imaju poslovnu ideju), poduzetnicima početnicima (koji razvijaju svoj proizvod/uslugu), postojećim poduzetnicima i menadžerima koji žele naučiti nove tehnike za unapređenje postojećeg poslovnog modela.

PREDAVAČICA:

Snježana  Kupres –   NLP trener & coach,  Prodajni Trener  Expert Ing. zračnog prometa  sa više od 23 godine  iskustva u prodaji, od čega 19  godina na izvršnim pozicijama u međunarodnim zrakoplovnim kompanijama.  Najduže radno iskustvu na izvršnoj poziciji  u zrakoplovnoj kompaniji  Malaysia Airlines. Danas, konzultant za tvrtku Tal Aviation Group zastupa i vodi prodaju za zrakoplovne kompanije  (Qantas, El Al, Catahy Pacific, Ethipoian Ailrines, Jet Airways na tržištima Hrvatske i Slovenije. Poslovni put  u području edukacija započinje 2007. godine, u Kuala Lumpuru kao Sales Trainer Expert. Od  tada se kontinuirano usavršava u području, prodaje, pregovaranja, socijalnih kompetencija, Neuro Lingvističkog Programiranja, Coachinga. Edukacije  polazi u Zagrebu, Singapuru, Ženevi, Kuala Lumpuru, Londonu. 2013. stječe licencu certificiranog trenera Neuro Lingvističkog Programiranja. 2016 godine kreće u vlastitu poduzetničku inicijativu: savjetovanje u poslovanju Metanoia – centar svjesnog poslovanja.

2017. zajedno sa partnerima pokreće Svjesno poslovanje  sa ciljem osvještavanja  nove razine poslovanja – usmjerenost na ljude i njihove potencijale  kao poluge uspjeha organizacija. Kao predavač i trener iz područja prodaje, pregovaranja, socijalnih i društvenih kompetencija drži edukacije  i surađuje sa brojnim tvrtkama u Hrvatskoj i inozemstvu. Neke od njih: ABC  Accelerator – Ljubljana,  Tal Aviation group -Izrael,  Korean Air, Seoul,Poslovni Dnevnik, Hub Impact, Centar za Mirovne Studije RH.

Prijave se zaprimaju putem online PRIJAVNICE.

Više informacija možete dobiti putem e-mail: mpuljas@dura.hr ili telefona: 020/640-271

Požurite, jer broj polaznika je ograničen!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here