Živimo u vrijeme hiperprodukcije. Nikad veći broj proizvoda i usluga nije sudjelovao u utrci za svoje mjesto pod suncem, a ta utrka nikad nije bila zahtjevnija. Ono sto uspješne proizvode i usluge razlikuje od neuspješnih je prepoznatljivost, a biti prepoznatljiv znaci diferencirati se od ostalih istih ili sličnih. Biti i ostati prepoznatljiv na tržištu je imperativ jer krajnji se potrošači ne identificiraju s proizvodima – oni se identificiraju s brandovima.

Kako bi naučili kako svoj proizvod/uslugu učiniti prepoznatljivim za vas smo organizirali radionicu  Kako od proizvoda napraviti brand. Radionica će se održati u subotu, 19. ožujka 2022. godine u prostorijama DURA-e, na adresi Branitelja Dubrovnika 15, 20 000 Dubrovnik s početkom u 9:00 sati.

Cilj ove radionice je naučiti polaznike kako svoj proizvod učiniti prepoznatljivim – kako ostati u sjećanju upravo po onom po čemu želimo. Njen cilj je objasniti kako se kreira slika koju će tržište imati 0 našem proizvodu i po kojoj će ga pamtiti tj. na koji se način utječe na percepciju tržišta i onih kojima smo proizvod namijenili.

Polaznici će naučiti:

  • ključne korake u procesu pretvaranja proizvoda u brend,
  • zašto se i kako vrši segmentiranje tržišta i targetiranje ciljnih skupina,
  • kako se brend pozicionira i zašto je to važno,
  • na koji se način kreira i održava željena percepcija brenda.

Ovaj trening namijenjen je poduzetnicima i svima onima koji žele unaprijediti svoje proizvode i usluge, svoju komunikaciju s tržištem i u konačnici svoje poslovne rezultate.

Predavač Željko Popović je svoje iskustvo s područja marketinga stjecao u raznim tvrtkama i na različitim pozicijama. Započeo je kao akviziter, a narednih nekoliko godina kao asistent u marketingu Globus holdinga i njegovih tadašnjih članica – TV Mreže i Obiteljskog radija. Tijekom svoje karijere bio je na funkcijama account managera internacionalne marketinške agencije McCann Erickson, Senior Brand Managera Ožujskog piva (Zagrebačka pivovara/lnterbrew), izvršnog direktora agencija Bruketa&Zinic, EP’64 i tako dalje.

Tijekom svoje karijere radio je s velikim brojem klijenata raznih vrsta djelatnosti te nizom raznih brendova. Poslovi kojima se bavio obuhvaćali su razne vrste aktivnosti: od istraživanja tržišta, izrade marketinških planova i budžetiranja do njihove kompletne operativno-tehničke realizacije. Razne marketinške kampanje obuhvaćale su kreiranje i lansiranje novih brendova i novih pakiranja, osmišljavanje i realizaciju promotivnih i prodajnih akcija, raznih evenata, PR kampanja, sponzorstava, poslova na produkciji audio/video/print materijala i slično.

Danas radi kao samostalni poduzetnik u svojoj konzultantskoj tvrtki Consulting mix usko surađujući s centrom za razvoj ljudskih potencijala Educamix.

Prijave se zaprimaju putem online: PRIJAVNICE.

Za prisustvovanje na radionici je potrebno imati COVID potvrdu (ako ste cijepljeni, ako imate negativan (brzi) test na SARS-CoV-2 ili ste nedavno preboljeli bolest COVID-19)

Za više informacija možete nas kontaktirati putem:

E-mail: mpuljas@dura.hr

Telefon: 020/640-271

Požurite, broj polaznika je ograničen!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here