Turističko vijeće TZ grada Dubrovnika sastalo se jučer u Velikoj vijećnici i na 17. sjednici raspravljalo o nizu aktualnih tema, ponajviše o trenutnoj situaciji na turističkim emitivnim tržištima i stanju bookinga u svjetlu zbivanja na istoku Europe.

Predsjednik TZ grada Dubrovnika, gradonačelnik Mato Franković izrazio je zadovoljstvo činjenicom da se u rezervacijskim sustavima hotelijera i privatnih iznajmljivača ne bilježe otkazi, što su članovi Turističkog vijeća iz sektora hotelijerstva i potvrdili. Priljev novih rezervacija usporen je u odnosu na početak 2022. godine kako u privatnom smještaju, tako i u agencijskim rezervacijama, no najave zračnog prometa su i dalje stabilne, što ulijeva umjereni optimizam za nadolazeću sezonu.

Turističko vijeće usuglasilo se kako je poradi turističkog i sveukupnog gospodarskog oporavka,  marketinške i komunikacijske alate potrebno podignuti na višu razinu, u suradnji sa svim dionicima i institucijama u turizmu. Zaključeno je kako ključan čimbenik ostvarenja plana i programa Turističkog vijeća TZ-a Grada Dubrovnika treba biti usmjeren na kontinuirano i sinergijsko djelovanje svih subjekata koji su uključeni u turistički promet s jasno izraženim porukama o Dubrovniku i Hrvatskoj kao sigurnim turističkim odredištima, stvaranju novih turističkih proizvoda i daljnjem pozicioniranju Dubrovnika kao održivog turističkog odredišta.

Direktorica Turističke zajednice grada Dubrovnika Ana Hrnić kazala je kako su snažne promotivne aktivnosti  u punom zamahu i nastavljaju se intenzivno u razdoblju travnja, svibnja i lipnja,  ponajviše u obliku digitalnog oglašavanja na emitivnim tržištima, poput Sjedinjenih Američkih Država i Ujedinjenog Kraljevstva što je iznimno bitno za privlačenje gostiju i slanje poruka o sigurnosti destinacije u vremenima koja su,  kako je istaknula direktorica Hrnić,  poprilično neizvjesna za putovanja i odmor.

Zaključno, direktorica Hrnić najavila je i novi projekt usmjeren digitalnim nomadima, odnosno kreiranje web-stranice „Long Stay Dubrovnik“ namijenjene ovoj skupini posjetitelja i druge alate kojima će se Dubrovnik dodatno pozicionirati kao odredište koje privlači moderne „radnike na daljinu“.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here