Građani su i u 2022. godini vrlo aktivno koristili platformu Dubrovačko oko, još jedan interaktivni alat Grada Dubrovnika za komunikaciju s građanima. Kako bi omogućio što neposredniji kontakt i lakše rješavanje manjih komunalnih pitanja Grad je, uz Dubrovačko oko, formirao i Pododsjek za hitne intervencije, s novim komunikacijskim kanalima. To je omogućilo brži protok informacija i bržu realizaciju sitnih popravaka te utjecalo na poboljšanje  kvalitete života građana.

Zahvaljujući direktnom kontaktu s građanima, najveći dio manjih popravaka bilo je moguće otkloniti u najkraćem roku. Tako je tijekom protekle godine riješeno 94 posto od ukupno obrađenih 835 urednih prijava na Dubrovačkom oku, točnije njih 708 dok je preostalih šest posto, odnosno 53 prijava, u postupku rješavanja.

Kod dodatne 102 prijave radilo se o ponovljenim i novim prijavama koje ukazuju na isti problem, a obrađeno je i 68 prijava izvan nadležnosti Grada Dubrovnika koje su dalje proslijeđene nadležnima.

Na platformu su također pristigle ukupno 54 prijave nepropisnog parkiranja, no građani se ovim putem pozivaju da za ovu vrstu prijava kontaktiraju direktno prometno redarstvo na broj 099 882 730, kako bi se u najkraćem roku pristupilo rješavanju problema.  

Od 835 urednih prijava, ponovno su najučestalije bile one vezane uz čišćenje javnih površina (129 prijava) i javnu rasvjetu te su svi kvarovi otklonjeni (112 prijava). Od ostalih prijavljenih problema i nepravilnosti vrijedi istaknuti prijave koje su se odnosile na sanaciju prometnih površina (50), neuredan okoliš (39), opreme na gradskim igralištima (25), klupa i skalina (19) te pločnika u staroj gradskoj jezgri (12). Što se tiče kršenja komunalnog reda, najčešći problemi su se odnosili na nepropisno odlaganje otpada (39) te ostavljena neregistrirana vozila (28).

Podsjetimo, Grad Dubrovnik pokrenuo je  platformu „Dubrovačko oko“ kako bi građanima omogućio jednostavnu prijavu, pregled i komentiranje nepravilnosti i problema u Gradu Dubrovniku te zaprimanje povratnih informacija od Grada po pitanju rješavanja njihovih zahtjeva, odnosno prijava. Najveći dio zaprimljenih prijava građana moguće je riješiti brzo, dok je za druge potrebno više vremena, ali rješavanju svih prijava se pristupa bez odlaganja. Nepravilnosti građani prijavljuju uz kratak opis problema, fotografiju i lokaciju.

Kako bi se omogućila što lakša i neposrednija komunikacija, osim Dubrovačkog oka, građani na raspolaganju imaju i dva broja telefona Pododsjeka za hitne intervencije – 0800 203020 i 020/333-792 s mogućnošću ostavljanja govornih poruka van radnog vremena, ali i e-mail adresu hitneintervencije@dubrovnik.hr. Otvorena je i Facebook stranica Hitne intervencije na komunalnoj infrastrukturi Grada Dubrovnika

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here