Sanitat Dubrovnik na upit je li baš u ovom vremenu krize u kojemu živimo bio prioritet rekonstruirati Placu u Gružu za 18 milijuna kuna (s PDV-om), odgovara kako je to njihov “strateški projekt još od 2016. godine, kada je angažiran projektantski ured ARP d.o.o. iz Splita za izradu idejnog i glavnog arhitektonskog projekta”. No, unatoč tome što je netko prije 6 godina sastavio listu prioriteta koja se nije izrealizirala, u javnosti s punim pravom ostaje visiti isto pitanje – je li ovo pravo vrijeme za toliku investiciju ili je bilo prioritetnije rješavati pitanje parkinga i parkirališnih mjesta za građane, što je također u njihovoj ingerenciji. Problem je, nakon gubitka parkinga u prostorima TUP-a, eskalirao gubitkom 200-tinjak parkirališnih mjesta.

No, iako je sami proces odabira izvođača izazivao brojne kontroverze u javnosti, projekt ide dalje, a iza uprave i NO Sanitata te vijećnika Vićana koji je koalicijskim sporazumom “zadužio” Sanitat, stoji gradonačelnik Franković i Grad Dubrovnik.

Prije najavljene presice na kojoj će se okupiti svi dionici projekta, te iznijeti sve informacije o početku i tijeku rekonstrukcije, zatražili smo podatke o novom projektu. Da budu na jednom mjestu.

Idejni i glavni projekt su tijekom godina, od 2016. mijenjani te je 2020. godine napravljena izmjena Glavnog projekta sukladno smjernicama Ministarstva kulture – Konzervatorskog odjela Dubrovnik, te su dobivene sve potrebne potvrde na Projekt i podnesen je  Zahtjev za izdavanjem građevinske dozvole, koja je ishodovana dana 08. travnja 2021. godine, a dana 10. svibnja 2021. godine postaje pravomoćna.

Napravljena je cjelokupna dokumentacija za pokretanje postupka Javne nabave, međutim zbog nadolazeće promjene Uprave zaustavljene su sve aktivnosti osim redovnih i tekućih do formiranja nove Uprave društva.

Po dolasku nove Uprave društva zatražena je revizija izrađenog informativnog projektantskog troškovnika od ARP d.o.o., gdje je informativni izračun bio veći za 60%. Uzimajući u obzir navedeno povećanje od 60%, iznose prethodno dostavljenih tržišnih ponuda te stanje i kretanje na tržištu uz predviđenu tenedeciju rasta cijena do kraja 2022. godine, pristupilo se korigiranju ranije procijenjene vrijednosti projekta.

U suglasnosti sa NO donesena je odluka da će procjenjena vrijednost Rekonstrukcije tržnice Gruž iznositi najviše 18.500.000,00 HRK.

Poziv na prethodno savjetovanje zainteresiranim gospodarskim subjektima za predmet nabave: RADOVI NA REKONSTRUKCIJI TRŽNICE GRUŽ U DUBROVNIKU, Ev. broj nabave: MV 1/2021objavljen je 31.12.2021. godine.

Danom slanja poziva na nadmetanje u Elektronički oglasnik javne nabave, objava pod brojem 2022/S 0F5-0002719 od 21. siječnja 2022. godine, pokrenut je otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti s ciljem sklapanja ugovora o nabavi za predmet nabave RADOVI NA REKONSTRUKCIJI TRŽNICE GRUŽ U DUBROVNIKU, te usluga projektantskog nadzora, Ev. broj nabave MV 1/2021.

Procijenjena vrijednost nabave je 18.500.000,00 kn/bez PDV-a, krajnji rok za dostavu ponuda bio je 15. ožujka 2022. godine do 10:00 sati. Javno otvaranje ponuda održano je 15. ožujka 2022. godine u 10:00 sati, gdje su do krajnjeg roka za dostavu ponuda pristigle su 2 (dvije) ponude i to:

1. Zajednica ponuditelja: MAGNUM SUPRA d.o.o., 20000 Dubrovnik, Vukovarska 36, OIB: 381761452025 i ELEKTROCENTAR PETEK d.o.o., 10310 Ivanić Grad, Etanska cesta 8

2. ALFAPLAN GRAĐENJE d.o.o., 20000 Dubrovnik, Marka Marojice 3

Nakon obavljenog postupka pregleda i ocjene ponuda, a primjenjujući kriterij za odabir ekonomski najpovoljnije ponude,  utvrđeno je da je ponuda Zajednice ponuditelja: MAGNUM SUPRA d.o.o., 20000 Dubrovnik, Vukovarska 36 i ELEKTROCENTAR PETEK d.o.o., 10310 Ivanić Grad, Etanska cesta 8 u iznosu od 14.790.312,07 kuna bez PDV-a odnosno 18.487.890,09 kuna s PDV-om ekonomski najpovoljnija ponuda sa ukupnim brojem bodova 94,35/100, te da u potpunosti zadovoljava sve uvjete iz Dokumentacije o nabavi te je donesena Odluka o odabiru ekonomski najpovoljnije ponude.

Nakon žalbi ponuditelja Alfaplan Građenje d.o.o. Rješenjem Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave od 17.11.2022. godine postala je izvršna Odluka o odabiru ekonomski najpovoljnije ponude od 4.10.2022. godine, što je preduvjet za sklapanje Ugovora o javnoj nabavi radova.

Dostavom bankarske garancije za uredno izvršenje radova, Ugovor o Javnoj nabavi radova na rekonstrukciji Tržnice Gruž sklopljen je 13.12.2022. i objavljen je na EOJN.

Predviđeno trajanje radova je najviše devet mjeseci.

Cijena koštanja iznosi 14.790.312,07 HRK, odnosno 18.487.890,09 HRK sa PDV-om.

Za vrijeme trajanja radova na rekonstrukciji, za zainteresirane prodavače omogućiti će se prodajna mjesta na Placi Lapad.

Uskoro ćemo organizirati press konferenciju sa svim sudionicima gdje ćemo obavijestiti javnost o datumu početka i planiranom tijeku radova na rekonstrukciji Tržnice Gruž – stoji u odgovorima koje smo dobili iz Sanitata.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here