S ovom dijetom možete izgubiti čak do 9 kilograma u svega 2 tjedna. Dijeta 9 kg namijenjena je samo zdravim osobama, a tijekom provedbe dijete preporuča se dodatno uzimanje vitamina. Također, nemojte zaboraviti piti barem 2 litre tekućine dnevno, najbolje vode.

Jedna od glavnih karakteristika dijete 9 kg je to što kod nje nema takozvanog yo-yo efekta, odnosno povratka izgubljenih kilograma.

Dijeta 9 kg – plan prehrane (prvi tjedan)

1. DAN

DORUČAK: šalica crne kave bez šećera

RUČAK: 2 kuhana jaja i neograničena količina špinata kuhanog u slanoj vodi

VEČERA: 3 komada goveđeg mesa sa žara (ukupno do 250g) i neograničena količina zelene salata (koju smijete začiniti sa octom, limunom i soli)

2. DAN

DORUČAK: šalica crne kave bez šećera i jedno malo pecivo (npr. žemlja)

RUČAK: 1 odrezak sa žara (do 250g), zelena salata u neograničenim količina te voće po želji

VEČERA: kuhana šunka u neograničenim količinama

3. DAN

DORUČAK: šalica crne kave bez šećera i jedno malo pecivo (npr. žemlja)

RUČAK: 2 kuhana jaja, zelena salata u neograničenim količinama te jedna rajčica

VEČERA: kuhana šunka i zelena salata, oboje u neograničenim količinama

4. DAN

DORUČAK: šalica crne kave bez šećera i jedno malo pecivo (npr. žemlja)

RUČAK: 1 kuhano jaje, 1 kuhana mrkva (ili repa) i 10 dkg svježeg sira

VEČERA: voće i neograničene količine jogurta

5. DAN

DORUČAK: šalica crne kave bez šećera i naribana svježa mrkva (ili repa) s limunom

RUČAK: kuhana riba i jedna rajčica

VEČERA: 1 odrezak sa žara (do 250g) i zelena salata u neograničenim količinama

6. DAN

DORUČAK: šalica crne kave bez šećera i jedno malo pecivo (npr. žemlja)

RUČAK: piletina sa žara

VEČERA: 2 kuhana jaja i jedna svježa mrkva (ili repa)

7. DAN

DORUČAK: šalica čaja s limunom bez šećera

RUČAK: 1 odrezak sa žara (ili pečen na 1-2 žličice ulja), salata po izboru, za desert voće po izboru

VEČERA: po vašem slobodnom odabiru, ali s ovog jelovnika

Dijeta 9 kg – plan prehrane (drugi tjedan)

U drugom tjednu ponavlja se isti jelovnik iz prvog tjedna bez izmjena. Nemojte zaboraviti piti barem 2 litre tekućine dnevno.

Preuzeto sa Mamin kutak.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here