Gradonačelnik Grada Dubrovnika Mato Franković i zamjenica Jelka Tepšić održali su danas sastanak s predstavnicima hotelskih kuća koje posluju na gradskom području, a na temu pripreme za turističku sezonu 2022.

Zajednički stav hotelijera je vrlo optimističan, a temelji se na ohrabrujućem stanju rezervacija, prema kojima bi predstojeće razdoblje predsezone, kao i središnji dio sezone, trebali biti vrlo dobri u svim segmentima – grupnom, MICE te individualnom.

Gradonačelnik Mato Franković izvijestio je nazočne o promotivnim aktivnostima koje Turistička zajednica grada Dubrovnika te Zračna luka Dubrovnik u suradnji s Gradom Dubrovnikom i Turističkim vijećem u kontinuitetu poduzimaju na tradicionalnim emitivnim tržištima, s naglaskom na tradicionalna američko, britansko i francusko te druga ključna tržišta.

Uz sigurnost destinacije, važnu ulogu će ove godine imati i procijepljenost stanovništva po čemu su grad Dubrovnik i Dubrovačko- neretvanska županija puno bolji u odnosu na dalmatinske županije.

Velika očekivanja

-„Informacije koje svakodnevno primamo ulijevaju nam optimizam da možemo očekivati puno od sezone pred nama, ali svakako trebamo biti oprezni jer nas je dosadašnje iskustvo u nošenju s ovom pandemijom naučilo da se situacija može brzo promijeniti“, rekao je gradonačelnik te je istaknuo da je potrebno ustrajati na cijepljenju populacije i nastaviti promociju Dubrovnika kao sigurnog odredišta, po čemu je uostalom i poznat od samog početka pandemije.

Značajno pozitivne su i najave iz Zračne luke Dubrovnik putem koje će Dubrovnik već od kraja ožujka biti povezan velikim brojem međunarodnih konekcija, što je najava i dobre predsezone.

Veliki optimizam, rečeno je, vlada i kod drugih dionika na turističkom tržištu zbog činjenice da su putovanja u sve većoj mjeri postala životna potreba.

Čistoća grada je važna

Gradonačelnik Franković također je rekao kako su održani svi koordinacijski sastanci s gradskim komunalnim društvima, poglavito Čistoćom, Vrtlarom i Sanitatom, ali i službama poput prometnog i komunalnog redarstva, a sve kako bi se grad pravovremeno i temeljito uredio za nadolazeću sezonu.

–„Čistoća grada je važna, ona je i prepoznata od naših posjetitelja, ali ima prostora za pomake koje ćemo poduzeti“, rekao je.

Poručio je predstavnicima hotelskih kuća da se sa svim problemima i izazovima obrate Gradu kao partneru jer je zajednički cilj svih uključenih osigurati ugodan i siguran boravak posjetiteljima.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here