Nakon održanog seminara u Dubrovniku, 54-godišnja trenerica pilatesa Asja Peterson iz Zagreba ostala je odraditi jedan trening na zraku, u Uvali Lapad. Okupila je nekoliko zainteresiranih sugrađanki i pokazala im osnovne kretnje poput čučnja, iskoraka te lagane rotacije. Ono što je navela kao najvažniji problem današnjice je, sjedenje, za koje kaže kako je to novo pušenje, u smislu lošeg djelovanja takve poze na naše tijelo i reproduktivne organe kao i cirkulaciju.

-Kada vježbamo ja puno tražim, ali ljudi se jedva natjeraju da uopće krenu. Vježbanje treba biti pravilno, morate čuvati zglobove naročito kralježnicu, kukove i ramena ne smijemo dozvoliti da to vježbanje na kraju nekad postane kontraproduktivno – kazala je Asja koja ima svoj pilates studio u Zagrebu, a ovim se bavi kako kaže preko 30 godina.

-Ono što naučimo na treningu važno je da ostane uvijek, učim ih kako da se pravilno kreću, kako pravilno podizati određeni teret. Jedini smisao treninga je da ima transfer u svakodnevni život, a ne da na treningu rade neke stvari, a onda doma ne znate podići dijete ili punu košaru.

Po pitanju optimalnog broja treninga i vremenskog vježbanja Asja kaže kako je dovoljno dva do tri puta tjedno vježbati po pola sata ili 45 minuta.

–Ne mora to biti puno, vi ste ovdje u silnoj prednosti jer puno mjeseci možete plivati, imate ljepše vrijeme i možete se puno više kretati po gradu nego mi u Zagrebu.

Također, ističe kako se jako puno ljudi žali na probleme s leđima i kukovima.

-Puno je problema s prokrvljenosti nutarnjih organa i možemo reći kako je sada sjedenje novo pušenje. Žene sve teže zatrudne, muškarci sve više nisu fit jer dok sjedimo slaba je cirkulacija i sve stane. Ima tu puno više razina nego što netko misli kako mu izgleda stražnjica ili je li zategnut trbuh, znam da je to važno, ali može ići ruku pod ruku s nekim pametnim vježbanjem – zaključila je energična Asja Peterson.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here